مصاحبه آرشیو خبر ها
بازیکنان و مربیان می روند ، تاریخ یوونتوس می ماند

بازیکنان و مربیان می روند ، تاریخ یوونتوس می ماند

مکس آلگری از آرزوهایش برای یوونتوس بعد از امضای قرارداد جدید پرده برداشت، او به تازگی قراردادش را تا سال 2018 تمدید کرده است و سالانه 5 میلیون یورو دریافت خواهد کرد، او در گفت و گو با وبسایت رسمی یووه گفت:

 

5 اسکودتوی پیاپی در تاریخ یوونتوس خواهد ماند، اما از فینال کوپا ایتالیا و فصل بعد باید سختکوشانه شروع کنیم تا به موفقیت برسیم.

 

از آلگری پرسیده شد که کدامیک سخت تر بوده، گرفتن باشگاهی که همان موقع در پیش فصل بود و یا بلند کردن و انگیزه دادن به تیمی که همه چیز را برده بود؟

 

مربی یوونتوس بودن، چالش و مسئولیت بزرگی است، چرا که اینجا باید همواره برنده باشید. اینکه وسط تابستان دو سال پیش به اینجا بیایم جالب و مهم بود اما اینکه امسال برای اهداف بعدی دوباره شروع به کار کردیم حتی هیجان انگیزتر بود. بچه ها ذهنیت و ژن یوونتوس را پیدا کرده اند که به این معناست که باید سخت کار کنند تا به حداکثر نتایج برسند.

 

 

این تیم تحت سرپرستی الگری تا کجا می تواند پیشرفت کند؟

 

تیم باید در طریقه ی بازیسازی پیشرفت کند و بازیکنان به صورت فردی هم باید رشد کنند، اما مهم تر از همه باید جاه طلب باشند و بالاتر از انتظارات کار کنند. ما باید روی این مسئله کار کنیم و اعتماد به نفس فوق العاده ای داشته باشیم، چرا که این تیم کیفیت فوق العاده ای دارد.

 

تنها تعداد کمی از مربیان توانسته اند برای حداقل چهارسال در یوونتوس بمانند و اگر آلگری تا پایان قراردادش بماند، جزئی از انها خواهد بود.

 

این موضوع به من انگیزه می دهد، چرا که تعداد کمی موفق می شوند در یوونتوس کار کنند. من بسیار مفتخر و مشتاقم که در یوونتوس هستم، چرا که هر سال اهداف و چالش های جدیدی را در پیش رو داریم.

 

 

یوونتوس باید همواره رقابتی باشد و بتواند در ایتالیا قهرمان شود، اما وظیفه دارد در لیگ قهرمانان هم فصلی فوق العاده را پشت سر بگذارد. منظور من این است که با هر رقیبی بتواند بازی برابر ادامه دهد. بعضی وقت ها آنجا حاضر هستید، تورنومنتی است که یک توپ ممکن است وارد دروازه بشود و یا نشود و بعد شما در مرحله ی یک هشتم مجبور شوید به خانه بروید. من همواره گفته ام که بازیکنان و مربیان می روند، اما تاریخ یوونتوس باقی خواهد ماند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: